System Internet Banking dla Firm- IBF to usługa polegająca na zapewnieniu dostępu do informacji i składaniu dyspozycji z rachunków bankowych Klienta oraz dostępu do innych produktów bankowych z wykorzystaniem przeglądarki internetowej i połączenia internetowego. IBF to rozbudowany program umożliwiający podział obowiązków przy wykonywaniu zleceń oraz pracę sieciową.

W ramach Systemu IBF, Bank udostępnia Klientowi w szczególności następującą funkcjonalność:

  • informacje o stanie wyznaczonych rachunków (wyciągi bankowe);
  • możliwość składania zleceń płatniczych (poleceń przelewu) w obrocie krajowym, w złotych polskich;
  • możliwość tworzenia bazy danych kontrahentów, na rzecz których składane są dyspozycje;
  • możliwość zaczytywania wzorów przelewów z innych systemów;
  • pracę sieciową oraz podział obowiązków na użytkowników;

Korzyści płynące z posiadania IBF:

  • system jest dostępny dla Klientów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;
  • zapewnia wysokie bezpieczeństwo;
  • obniża koszty realizacji przelewów;
  • umożliwienie autoryzacji transakcji za pomocą certyfikatów potwierdzających tożsamość.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec