Nasz bank oferuje szeroki zakres produktów finansowych oraz przyjazną obsługę klienta, która jest dostępna online i offline. Staramy się zapewnić szybką i profesjonalną pomoc, aby nasi Klienci byli zawsze zadowoleni z naszych usług. Dzięki temu nasi Klienci mogą polecać nasz bank swoim znajomym i rodzinie.
Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:
nie zapisywaniu numeru PIN;
nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;
Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?
Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty. Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank. Jak zablokować/zastrzec