Jak zastrzec/zablokować kartę samodzielnie

W Aplikacji Mobilnej Nasz Bank
Blokowanie karty

Możesz tymczasowo zabezpieczyć kartę jeśli podejrzewasz np. jej zgubienie lub sczytanie danych karty przez osoby trzecie.
- zaloguj się do swojego konta  przez aplikację mobilną,
- przejdź do zakładki Finanse-Karty
- kliknij w wybrana kartę

Zastrzeżenie karty

Zastrzeżenie karty jest operacją nieodwracalną – karta zostanie zarchiwizowana, nie pojawi się na liście kart.

W Bankowości Internetowej
Blokowanie karty

 

W celu zablokowania karty należy:

‒ wybrać zakładkę - KARTY
‒ wybrać kartę → Zablokuj kartę
‒ zostanie wyświetlone pytanie: Czy na pewno chcesz zablokować kartę? Odpowiedź Tak spowoduje konieczność potwierdzenia operacji blokowania karty.

Zablokowaną kartę możesz również samodzielnie odblokować

W celu odblokowania karty należy:

‒ wybrać zakładkę - KARTY
‒ wybrać kartę -> Odblokuj kartę
‒ zostanie wyświetlone pytanie: Czy na pewno chcesz odblokować kartę? Odpowiedź Tak spowoduje konieczność potwierdzenia operacji blokowania karty.

Zastrzeżenie karty

W celu zastrzeżenia karty należy:

‒ wybrać zakładkę KARTY
‒ wybrać kartę -> Zastrzeż kartę
‒ zostanie wyświetlona Uwaga: Zastrzeżenie karty jest operacją nieodwracalną. Kliknięcie Zastrzeż kartę spowoduje konieczność potwierdzenia operacji zastrzeżenia karty.

Historia operacji wykonanych kartą

W celu sprawdzenia historii operacji wykonanych kartą należy:
- wybrać zakładkę - KARTY
- wybrać kartę -> Historia
- w oknie Historia operacji należy ustawić filtry: czas za jaki będą wyszukiwane operacje (z zakresu Od-Do), wyszukiwany tekst, kwota (Od kwoty, Do kwoty), ile będzie wyswietlanych pozycji na stronie (Pozycji na stronie)
- kliknąć - szukaj.

Wyłączenie płatności paskiem magnetycznym

W celu wyłączenia płatności wykonywanych przy użyciu paska magnetycznego należy:
- wybrać zakładkę - Karty
- wybrać kartę -> Wyłącz pasek magnetyczny
- kliknąć: Wyłącz płatności paskiem magnetycznym
- operację zautoryzować

 

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec