Jak zastrzec/zablokować kartę samodzielnie
W Aplikacji Mobilnej Nasz Bank
Blokowanie karty
Możesz tymczasowo zabezpieczyć kartę jeśli podejrzewasz np. jej zgubienie lub sczytanie danych karty przez osoby trzecie.
- zaloguj się do swojego konta przez aplikację mobilną,
- przejdź do zakładki Finanse-Karty
- kliknij w wybrana kartę
Zastrzeżenie karty
Zastrzeżenie karty jest operacją nieodwracalną – karta zostanie zarchiwizowana, nie pojawi się na liście kart.
W Bankowości Internetowej
Blokowanie karty
W celu zablokowania karty należy:
‒ wybrać zakładkę - KARTY
‒ wybrać kartę → Zablokuj kartę
‒ zostanie wyświetlone pytanie: Czy na pewno chcesz zablokować kartę? Odpowiedź Tak spowoduje konieczność potwierdzenia operacji blokowania karty.
Zablokowaną kartę możesz również samodzielnie odblokować
W celu odblokowania karty należy:
‒ wybrać zakładkę - KARTY
‒ wybrać kartę -> Odblokuj kartę
‒ zostanie wyświetlone pytanie: Czy na pewno chcesz odblokować kartę? Odpowiedź Tak spowoduje konieczność potwierdzenia operacji blokowania karty.
Zastrzeżenie karty
W celu zastrzeżenia karty należy:
‒ wybrać zakładkę KARTY
‒ wybrać kartę -> Zastrzeż kartę
‒ zostanie wyświetlona Uwaga: Zastrzeżenie karty jest operacją nieodwracalną. Kliknięcie Zastrzeż kartę spowoduje konieczność potwierdzenia operacji zastrzeżenia karty.
Historia operacji wykonanych kartą
W celu sprawdzenia historii operacji wykonanych kartą należy:
- wybrać zakładkę - KARTY
- wybrać kartę -> Historia
- w oknie Historia operacji należy ustawić filtry: czas za jaki będą wyszukiwane operacje (z zakresu Od-Do), wyszukiwany tekst, kwota (Od kwoty, Do kwoty), ile będzie wyswietlanych pozycji na stronie (Pozycji na stronie)
- kliknąć - szukaj.
Wyłączenie płatności paskiem magnetycznym
W celu wyłączenia płatności wykonywanych przy użyciu paska magnetycznego należy:
- wybrać zakładkę - Karty
- wybrać kartę -> Wyłącz pasek magnetyczny
- kliknąć: Wyłącz płatności paskiem magnetycznym
- operację zautoryzować