Bankowość internetowa – IB - to usługa polegająca na zapewnieniu dostępu do rachunków bankowych Posiadacza rachunku oraz dostępu do innych produktów bankowych przy pomocy przeglądarki internetowej i połączenia internetowego.

W ramach IB, Bank udostępnia Klientowi i wskazanym przez niego Użytkownikom:

  • informacje o stanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach,
  • informacje o kredytach wraz z harmonogramem spłat,
  • przeglądanie historii operacji,
  • wykonywanie przelewów w obrocie krajowym w złotych,
  • wykonywanie przelewów Elixir (natychmiastowych)
  • pobieranie wyciągów,
  • doładowywanie telefonów,
  • realizację zleceń stałych,
  • zakładanie lokat,
  • dostęp do rachunku za pomocą aplikacji mobilnej Nasz Bank
  • możliwość uruchomienia płatności BLIK
  • możliwość potwierdzenia profilu zaufanego
  • możliwość składania wniosków "Dobry Start", 500+, bezpośrednio po zalogowaniu się do rachunku

Korzyści to:

  • stały dostęp do informacji o rachunku – bez względu miejsce i czas,
  • prostą, intuicyjną nawigację,

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec