Bankowość internetowa – IB - to usługa polegająca na zapewnieniu dostępu do rachunków bankowych Posiadacza rachunku oraz dostępu do innych produktów bankowych przy pomocy przeglądarki internetowej i połączenia internetowego.

W ramach IB, Bank udostępnia Klientowi i wskazanym przez niego Użytkownikom:

  • informacje o stanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach,
  • informacje o kredytach wraz z harmonogramem spłat,
  • przeglądanie historii operacji,
  • wykonywanie przelewów w obrocie krajowym w złotych,
  • wykonywanie przelewów Elixir (natychmiastowych)
  • pobieranie wyciągów,
  • doładowywanie telefonów,
  • realizację zleceń stałych,
  • zakładanie lokat,
  • dostęp do rachunku za pomocą aplikacji mobilnej Nasz Bank
  • możliwość uruchomienia płatności BLIK
  • możliwość potwierdzenia profilu zaufanego
  • możliwość składania wniosków "Dobry Start", 500+, bezpośrednio po zalogowaniu się do rachunku

Korzyści to:

  • stały dostęp do informacji o rachunku – bez względu miejsce i czas,
  • prostą, intuicyjną nawigację,

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.