Nowa usługa pozwalająca Klientom Banku Spółdzielczego w Węgorzewie za pomocą swojego konta internetowego doładować telefon. Po zalogowaniu się do Internet Bankingu - wyświetlają się usługi dostępne w koncie internetowym wśród nich doładowania.

Wystarczy wybrać tę usługę a następnie określić operatora sieci telefonii komórkowej, kwotę doładowania i podać numer telefonu, który ma być doładowany. Doładowania możesz dokonywać o każdej porze, usługa dotyczy operatorów:

  • T-Mobile,
  • Orange,
  • Plus,
  • Heyah,
  • Play,
  • Polsat Cyfrowy,
  • Diallo,
  • wRodzinie,
  • Lycamobile,
  • nju.mobile,
  • Virgin Mobile

Telefon komórkowy możesz doładować poprzez:

  • konto internetowe IB
  • w okienku kasowym
  • na stanowisku obsługi klienta jako dyspozycja z rachunku
  • w aplikacji mobilnej

Uwaga!

Jeśli nie posiadasz jeszcze usługi Internet Banking zapraszamy do najbliższej placówki, wystarczy wypełnić tylko wniosek o uruchomienie usługi Internet Bankingu

Zalety doładowania telefonu:

  • usługa jest całkowicie bezpłatna (zero opłat i prowizji)
  • szybki i prosty sposób doładowania telefonu swojego lub wskazanej osoby

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec