e-Kantor

WYGODNA I BEZPIECZNA WYMIANA WALUT ONLINE

Wychodząc na przeciw nowoczesnym rozwiązaniom finansowym, które ułatwiają codzienne operacje bankowe, z myślą o naszych klientach, stworzyliśmy usługę e-Kantor - wygodną platformę do wymiany walut online. Teraz, bez wychodzenia z domu, można wymieniać waluty, takie jak euro (EUR), dolar amerykański (USD) oraz funt brytyjski(GBP), korzystając z konkurencyjnych kursów i prostych procedur. Posiadanie dostępu do Platformy Walutowej oraz transakcje wymiany walut są bezpłatne.

Przydatne informacje e-Kantor

Jak korzystać z e-Kantoru?

Aby skorzystać z platformy e-Kantor, wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem bankowości internetowej i mobilnej Banku Spółdzielczego w Węgorzewie oraz posiadać rachunek wybranej waluty. Rachunki USD i EUR można założyć po zalogowaniu się do bankowości internetowej lub mobilnej, natomiast w celu założenia rachunku GBP należy udać się do któregoś z oddziałów naszego banku, po spełnieniu powyższych warunków możemy:

  • przejść do sekcji e-Kantor
  • wybrać walutę, którą chcesz kupić lub sprzedać (EUR, USD, GBP)
  • wprowadzić kwotę transakcji i zaakceptować aktualny kurs wymiany
  • dokonać transakcji i otrzymać środki na swoje konto walutowe w ciągu kilku sekund

Kto może korzystać z e-Kantoru?

Usługa e-Kantor jest dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych oraz firmowych, którzy posiadają konto w PLN i konto walutowe w Banku Spółdzielczym w Węgorzewie. Jeśli nie masz jeszcze konta walutowego, możesz je łatwo i szybko otworzyć online w systemie bankowości internetowej.

Dzięki tej usłudze klienci mogą korzystać z płynnej i szybkiej wymiany walut, co jest szczególnie przydatne dla osób często podróżujących, realizujących międzynarodowe przelewy czy dokonujących zakupów za granicą.

Kwoty i limity

Użytkownik ma możliwość korzystania z e-Kantoru przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Limity kwotowe dla transakcji realizowanych w e-kantorze dla pojedynczej transakcji to:

  • w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00 limit wynosi: do wysokości dostępnych środków na rachunku;
  • w dni robocze w godzinach od 15:00 do 08:00 oraz w dni wolne od pracy limit wynosi maksymalnie 20 000,00 PLN (równowartość waluty obcej w przeliczeniu na PLN).

Powyższe limity są niezależne od limitów ustalonych do rachunków dla transakcji realizowanych za pośrednictwem kanałów bankowości elektronicznej. Maksymalna suma wszystkich operacji dokonanych przez Klienta w dni robocze w godzinach od 15:00 do 08:00 oraz w dni wolne od pracy wynosi 100 000,00 PLN lub równowartość tej kwoty wyrażoną w walucie obcej. Po przekroczeniu tego limitu nastąpi wstrzymanie sesji w e-Kantorze, o czym Klient zostanie poinformowany w formie komunikatu w e-Kantorze

Aby transakcja kupna/sprzedaży waluty została pomyślnie zrealizowana, należy posiadać wystarczające środki na swoich rachunkach, co system automatycznie weryfikuje przed wykonaniem operacji.

Po szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu z naszymi placówkami.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec