Bankofon jest automatycznym serwisem umożliwiającym udostępnienie Posiadaczowi rachunku informacji o prowadzonych przez Bank rachunkach bez konieczności wizyty w banku - za pośrednictwem telefonu.

Jeśli chcesz korzystać z bankofonu:

  • musisz posiadać telefon z wybieraniem tonowym;
  • musisz znać swój numer klienta oraz PIN otrzymany w placówce Banku;

Aby uzyskać informację o saldzie na rachunku za pomocą bankofonu należy:

  • zadzwonić pod numer telefonu (87) 427 51 00
  • podać swój numer klienta/użytkownika
  • podać swoje hasło dostępu

Informacje dostępne w Bankofonie:

  • Informacja o stanie rachunku;
  • Lista rachunków;
  • Historia operacji;

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec