NASZ BANK

APLIKACJA MOBILNA

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej. Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja mobilna łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet. Aplikacja mobilna działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 7.0.

Pobierz bezpłatnie aplikację na Twój telefon:

  

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Po zalogowaniu do Aplikacji Mobilnej-Nasz Bank przejdź do zakładki Finanse-Karty, a w Bankowości Internetowej przejdź do zakładki Karty.
Kliknij w kartę, którą chcesz Zastrzec lub Zablokować.
Kliknij w odpowiednią ikonę Zablokuj lub Zastrzeż i zatwierdź operację.
UWAGA ! Zastrzeżenie karty jest operacją nieodwracalną, jeżeli kartę Zablokujesz to będziesz miał możliwość jej odblokowania jeszcze przez następne 60 dni, po upływie tego terminu karta zostanie całkowicie Zastrzeżona.