Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?

ŁATWA W UŻYCIU

dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomacie Banku Spółdzielczego w Węgorzewie; wystarczy do tego aplikacja mobilna NASZ BANK

BEZDOTYKOWY BANKOMAT

smartKARTA pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej NASZ BANK. Gotówkę odbierasz w bankomacie

TRANSAKCJE BEZ CZEKANIA

w zależności od urządzenia smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać do 300 banknotów w jednej transakcji w bankomacie recyklingowym; po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku

DOSTĘPNA W APLIKACJI MOBILNEJ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W WĘGORZEWIE

smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej NASZ BANK; jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomacie; zapytaj w dowolnej placówce naszego Banku

 

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

Jeżeli posiadasz rachunek w Banku Spółdzielczym w Węgorzewie:

1. Uruchom aplikacje mobilną Banku (aplikacja mobilna NASZ BANK)

2. Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie

3. W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej

Korzystaj też z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz wtedy wcale dotykać bankomatu!


Jeżeli nie posiadasz rachunku w Banku Spółdzielczym w Węgorzewie:

1. Zapytaj o smartKARTĘ w najbliższej placówce Banku, załóż atrakcyjny rachunek z dostępem mobilnym

2. W Google Play znajdź aplikację mobilną NASZ BANK

3. Pobierz aplikację, włącz smartKARTĘ i korzystaj z wielu nowych usług, jak wpłaty bez czekania!


Jak działa smartKARTA w praktyce:

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec