Usługa mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej Klientów naszego banku dzięki czemu w bardzo prosty sposób możliwe jest założenie oraz obsługa profilu zaufanego na platformie ePUAP. Profil ten umożliwia korzystanie z usług świadczonych przez administrację publiczną oraz pozwala m.in. na zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.

Więcej szczegółów na stronie www.mojbank.pl

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec