Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, podjęliśmy decyzję o czasowym przeniesieniu od dnia 23.03.2020 r. do odwołania OBSŁUGI KLIENTÓW z Centrali Banku przy ul. Pionierów 27 do filii naszego Banku znajdujących się w Węgorzewie w następującym zakresie:

- Filia 1 w Węgorzewie (ul. Zamkowa 14) - Obsługa kasowa i depozytowa;

- Filia 3 w Węgorzewie (ul. Przesiedleńcza 1/3) – Obsługa kasowa, depozytowa oraz kredytowa.

Pozostałe Oddziały Banku na dzień dzisiejszy pracują bez zmian.

Decyzja ma charakter prewencyjny oraz ma na celu ograniczenie kontaktu klientów oraz pracowników niezwiązanych z bezpośrednią obsługą klienta, natomiast odpowiedzialnych za zapewnienie ciągłej i niezakłóconej pracy naszego Banku.

Mamy nadzieję, że zrozumieją Państwo nadzwyczajne okoliczności, z których wynika nasza decyzja.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec