Szanowni Państwo,
otrzymaliśmy informację, że oszuści wysyłają SMS-y z linkiem do środków, które ktoś rzekomo przekazał Ci za pomocą BLIKA. Jeśli dostaniesz taką wiadomość, nie klikaj w podany link!
Ani my, ani operator płatności BLIK nie wysyłamy takich SMSów.
Jeśli ktoś prześle przelew na telefon BLIK, środki automatycznie znajdą się na Twoim koncie,
a Ty nie musisz nigdzie potwierdzać, że chcesz je odebrać.
Przypominamy również o podstawowych zasadach bezpieczeństwa:
    

• Uważaj na linki przesyłane w SMSach – najlepiej ich po prostu nie klikać.
• Nie pobieraj aplikacji, których nie znasz – możesz nieświadomie zainfekować swoje urządzenie.
• Loguj się do konta wyłącznie w aplikacji i na stronie banku.
• Nie podawaj nikomu swoich danych logowania do banku lub skrzynki e-mail – to poufne dane.
Zgłaszaj nam podejrzane sytuacje pod specjalnym numerem tel. +48 87 427 31 51 (opłata za
połączenie zgodna z cennikiem operatora) lub e-mailem pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Z pozdrowieniami
Zespół Banku Spółdzielczego
w Węgorzewie

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec