Nadchodzi nowa odsłona aplikacji Nasz Bank  Bankowanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne. Korzystaj z usług Banku Spółdzielczego w Węgorzewie, bezpiecznie i wygodnie, zawsze gdy tego potrzebujesz.

Dzięki aplikacji Nasz Bank 2.0:

  • Codzienne operacje w wykonasz błyskawicznie dzięki łatwemu dostępowi do podstawowych funkcjonalności. Nowoczesny interfejs sprawia, że korzystanie z aplikacji jest jeszcze bardziej intuicyjne i proste.
  • Łatwo wybierzesz preferowany język obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
  • Zadbasz o komfort swoich oczu dzięki możliwości przełączenia tła w tryb ciemny.
  • Szybko przełączysz się między kontem osobistym i firmowym. Zyskasz prawdziwą wygodę w prowadzeniu firmowych finansów.
  • W kilka chwil skorzystasz z płatności, założysz lokatę czy doładujesz telefon.
  • Wygodnie opłacisz faktury skanując kod QR. Dodatkowo zyskujesz pewność, że wszystkie dane przelewu wypełnione są poprawnie.
  • Łatwo sprawdzisz stan konta, oszczędności i kredyty.
  • Bezdotykowo wpłacisz lub wypłacisz pieniądze z bankomatu dzięki usłudze smartKARTA.
  • Ekspresowo skorzystasz z BLIKA - zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i w internecie, pobierzesz pieniądze z bankomatu, wyślesz i odbierzesz przelew na telefon.
  • Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi kartami.
  • W prosty sposób zweryfikujesz tożsamość pracownika banku. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że rozmawiasz z właściwą osobą i zabezpieczysz się przed oszustami.
  • Szybko i wygodnie zalogujesz się do aplikacji odciskiem palca lub kodem PIN.
  • Bezpiecznie zatwierdzisz operacje dzięki autoryzacji mobilnej, bez konieczności przepisywania haseł.
  • Samodzielnie zmienisz i dopasujesz do siebie wiele funkcji.

 W aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci Banku Spółdzielczego w Węgorzewie znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania.  Pobierz aplikację i sprawdź co potrafi Nasz Bank!

Instrukcje dostępne w dziale Do pobrania (stopka strony)

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec