Jeżeli otrzymałeś SMSa z wiadomością budzącą wątpliwości, PRZESTRZEGAMY: NIGDY NIE NALEŻY KLIKAĆ W ZAŁĄCZONE LINKI! Kliknięcie w taki link może powodować zainstalowanie na telefonie oprogramowania szpiegującego, którego celem jest wyłudzenie naszych danych do logowania się w aplikacji bankowej, a w konsekwencji okradzenie naszego konta. Przestępcy najczęściej podszywają się pod operatorów telefonii, mediów lub firmy kurierskie. Najbezpieczniejszym sposobem weryfikacji takiej wiadomości jest oddzwonienie na numer kontaktowy umieszczony w dokumentach (faktura, umowa) lub w internecie na oficjalnej stronie danej firmy.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec