Szanowny Kliencie,
Z przyjemnością informujemy, że budowa naszej nowej Centrali Banku w Węgorzewie została pomyślnie zakończona! To niezwykle ważny moment w naszej historii i namacalny dowód na to, jak dynamicznie się rozwijamy, by zapewnić Państwu obsługę na najwyższym poziomie. Budowa nowej centrali to inwestycja w przyszłość, która pozwoli nam jeszcze efektywniej sprostać Państwa potrzebom.

Piątek (18.07.2025) będzie ostatnim dniem obsługi w dotychczasowej lokalizacji przy ul. Pionierów 27 w Węgorzewie. Od dnia 21.07.2025 (Poniedziałek) zapraszamy Państwa do nowo wybudowanej Centrali przy ul. Zamkowej 27.

W związku z pracami technicznymi dotyczącymi zmiany lokalizacji nastąpi tymczasowa przerwa w dostępie do usług elektronicznych, która potrwa od 18.07.2025 od godziny 18:00 do 19.07.2025 do godziny 03:00.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia lub całkowity brak dostępu do:

  1. Bankowości internetowej oraz Aplikacji mobilnej,
  2. Płatności BLIK,
  3. Powiadomień SMS/Push,
  4. Bankomatów zlokalizowanych w placówkach naszego banku.

W tym czasie będzie możliwość wykonywania wszelkich operacji naszymi kartami bankomatowymi.

Prosimy o zaplanowanie wszelkich operacji bankowych z wyprzedzeniem.

Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z tej przerwy. Jesteśmy przekonani, że nowa centrala, będąca symbolem naszego rozwoju i innowacyjności, pozwoli nam świadczyć usługi jeszcze sprawniej i komfortowo.

Z poważaniem,

Bank Spółdzielczy w Węgorzewie

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec