POL-KONTO JUNIOR +13

Ucz się finansowej odpowiedzialności — z pomocą, ale samodzielnie. Konto przeznaczone jest dla osób od 13 do 18 roku życia i zawiera darmowy pakiet usług bankowych dostosowanych do Twoich potrzeb. Płać telefonem albo zegarkiem, wysyłaj i wypłacaj za darmo z BLIKIEM, załóż konto z kartą w oddziale banku razem z rodzicem lub opiekunem prawnym i zacznij swoją finansową przygodę.



Dlaczego warto ?

0 0 0 0
miesięczna opłata za prowadzenie konta 
do 18 roku życia 
miesięcznie za wydanie i użytkowanie 
karty do 18 roku życia 
za wypłaty gotówki z bankomatów
z grupy BPS
za przelewy BLIK
0 0 1  
za dostęp do bankowości
elektronicznej 
za przelewy wykonane w bankowości 
elektronicznej do 18 roku życia
za wypłaty gotówki z pozostałych 
bankomatów do 18 roku życia
 

Przydatne informacje

Dokument dotyczący opłat zwiazany z rachunkiem płatniczym

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Usługi przy koncie

  • Wpłaty i wypłaty w kasach Banku,
  • Dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Nasz Bank 24/7,
  • zlecenia stałe i polecenia zapłaty,
  • wygodne i bezpieczne karty płatnicze zbliżeniowe oraz mobilne,
  • szybka płatność telefonem oraz zegarkiem,
  • SMS Banking,
  • -przelewy natychmiastowe Express Elixir i Sorbnet,
  • usługa cash back
  • BANKOFON – telefoniczny dostęp do rachunku.

Karty płatnicze

Regulamin, opłaty, oprocentowanie

Jak założyć rachunek

Odwiedź dowolny Oddział naszego Banku, złóż wniosek a nasz Doradca przygotuje wszystkie potrzebne dokumenty, które będziesz mógł podpisać w dogodnym dla Ciebie terminie.

Przenieś konto do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie

Dołącz do grona naszych Klientów

Posiadasz konto w innym banku, ale chcesz przenieść je do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i złóż dyspozycję przeniesienia rachunku lub usług płatniczych, a resztę formalności załatwimy za Ciebie. O zmianie konta poinformujemy na Twoje życzenie Twojego pracodawcę i inne wskazane przez Ciebie instytucje. 

Dokumenty jakie musisz złożyć  w Oddziale Banku to:

        -  Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego                                   Pobierz

        -  Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego                        Pobierz

        -  Dyspozycja przekazania środków z tyt. Wynagrodzenia                      Pobierz

        -  Zasady przenoszenia rachunku dla Klienta                                           Pobierz

 

 

 

 

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec