Przenieś konto do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie

Dołącz do grona naszych Klientów

Posiadasz konto w innym banku, ale chcesz przenieść je do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i złóż dyspozycję przeniesienia rachunku lub usług płatniczych, a resztę formalności załatwimy za Ciebie. O zmianie konta poinformujemy na Twoje życzenie Twojego pracodawcę i inne wskazane przez Ciebie instytucje. 

Dokumenty jakie musisz złożyć  w Oddziale Banku to:

        -  Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego                                   Pobierz

        -  Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego                        Pobierz

        -  Dyspozycja przekazania środków z tyt. Wynagrodzenia                      Pobierz

        -  Zasady przenoszenia rachunku dla Klienta                                           Pobierz

 

 

 

 

 

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec