Kartę można aktywować w Bankowości Internetowej, Aplikacji Mobilnej Nasz Bank oraz za pomocą portalu kartosfera.pl lub w oddziale naszego Banku. Aktywacja krok po kroku:

W Aplikacji Mobilnej- Nasz Bank

Zaloguj się do swojego konta przez aplikację mobilną. Przejdź do zakładki Finanse-Karty. Kliknij w kartę, którą chcesz aktywować. Na ekranie Szczegóły karty kliknij przycisk Aktywuj. Zostanie wyświetlone pytanie: Czy karta już do Ciebie dotarła i chcesz ją aktywować? Odpowiedź Tak spowoduje konieczność podania daty ważności otrzymanej karty. Operacja aktywacji karty musi być zautoryzowana. Wpisz e-PIN, kliknij Potwierdź. Twoja karta została aktywowana.

W Bankowości Internetowej

W celu aktywacji karty należy zalogować się do swojego konta przez Bankowość Internetową, wybrać zakładkę KARTY, przy nieaktywnej karcie kliknąć Aktywuj.

Wprowadzić wymagane dane (data ważności – miesiąc i rok) oraz zaznaczyć potwierdzenie otrzymania karty.

Kliknij Aktywuj kartę, wyświetli się okno z podsumowaniem wprowadzonych danych, ponownie kliknij w przycisk Aktywuj kartę. Operację aktywacji karty należy zautoryzować wybraną przy zakładaniu rachunku metodą autoryzacji operacji.

W Portalu Kartosfera

Aby aktywować kartę na portalu Kartosfera postępuj zgodnie z Przewodnikiem użytkownika dostępnym na stronie kartosfera.pl

W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z Infolinią Banku Grupy BPS pod nr  tel. +48 86 215 50 00.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec