PODSTAWOWY RACHUNEK PŁATNICZY (PRP)

Najkorzystniejsza oferta na indywidualny rachunek prowadzony w złotówkach. Nie posiadasz konta w żadnym z banków? Chcesz korzystać z bankowości internetowej oraz prowadzenia konta za 0 zł ? To prawdziwa rewolucja skierowana do pojedynczego posiadacza rachunku.

 

Dlaczego warto ?

 

Przydatne informacje

Dokument dotyczący opłat zwiazany z rachunkiem płatniczym

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Usługi przy koncie

  • Wpłaty i wypłaty w kasach Banku,
  • Dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Nasz Bank 24/7,
  • Swobodna wypłata w bankomatach (wypłaty w bankomatach Banków Spółdzielczych z Grupy BPS są darmowe),
  • Zlecenia stałe i polecenia zapłaty,
  • Wygodne i bezpieczne karty płatnicze zbliżeniowe oraz mobilne,
  • Szybka płatność telefonem a nawet zegarkiem,
  • SMS Banking,
  • Przelewy natychmiastowe Express Elixir,
  • Usługa cash back,
  • BANKOFON – telefoniczny dostęp do rachunku.

Objaśnienia pojęć związanych z rachunkiem płatniczym

Regulamin, opłaty, oprocentowanie

Przenieś konto do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie

Jak założyć rachunek

Odwiedź dowolny Oddział naszego Banku, złóż wniosek a nasz Doradca przygotuje wszystkie potrzebne dokumenty, które będziesz mógł podpisać w dogodnym dla Ciebie terminie.

Przenieś konto do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie

Dołącz do grona naszych Klientów

Posiadasz konto w innym banku, ale chcesz przenieść je do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i złóż dyspozycję przeniesienia rachunku lub usług płatniczych, a resztę formalności załatwimy za Ciebie. O zmianie konta poinformujemy na Twoje życzenie Twojego pracodawcę i inne wskazane przez Ciebie instytucje. 

Dokumenty jakie musisz złożyć  w Oddziale Banku to:

        -  Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego                                   Pobierz

        -  Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego                        Pobierz

        -  Dyspozycja przekazania środków z tyt. Wynagrodzenia                      Pobierz

        -  Zasady przenoszenia rachunku dla Klienta                                           Pobierz

 

 

 

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec