RACHUNEK WALUTOWY

Jeśli dysponujesz obcą walutą, chcesz rozliczać się bezgotówkowo w kraju i za granicą, mieć karty płatnicze, ten rachunek spełni Twoje potrzeby. Rachunek walutowy z dostępem przez internet pozwala korzystać ze środków w walutach euro, funt i dolar.

 

Dlaczego warto ?

 

0 0 0 0
miesięcznie, za prowadzenie rachunku  za dostęp do bankowości elektronicznej  za otwarcie za przelewy wewnętrzne i przewalutowanie

 

możliwość prowadzenia rozliczeń w walutach obcych
 do wyboru rachunek w euro, dolarach lub funtach brytyjskich
dostęp do darmowej usługi wymiany walut e-kantor

Przydatne informacje

Dokument dotyczący opłat zwiazany z rachunkiem płatniczym

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Usługi przy koncie

  • Wpłaty i wypłaty w kasach Banku bez prowizji,
  • Dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Nasz Bank 24/7,
  • dostęp do darmowej usługi wymiany walut eKantor
  • Możliwość zamówienia karty wielowalutowej,
  • SMS Banking,
  • BANKOFON – telefoniczny dostęp do rachunku.

Objaśnienia pojęć związanych z rachunkiem płatniczym

Regulamin, opłaty, oprocentowanie

Przenieś konto do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie

Jak założyć rachunek

Odwiedź dowolny Oddział naszego Banku, złóż wniosek a nasz Doradca przygotuje wszystkie potrzebne dokumenty, które będziesz mógł podpisać w dogodnym dla Ciebie terminie.

Jeżeli jesteś Klientem Indywidualnym i posiadasz już konto w naszym banku z dostępem do Bankowości Internetowej lub Aplikacji Mobilnej- Nasz Bank rachunek możesz otworzyć samodzielnie. Cały proces otwarcia rachunku jest szybki i intuicyjny, a wszystkie transakcje możesz realizować w pełni zdalnie, ciesząc się wygodą i oszczędnością czasu.

W Aplikacji Mobilnej- Nasz Bank przejdź do zakładki Finanse-Rachunki a w Bankowości Internetowej przejdź do zakładki Rachunki- kliknij w Otwórz rachunek. Bank udostępni Ci listę rachunków, które możesz otworzyć online. Wystarczy, że klikniesz w rachunek, który Cię interesuje i będziesz postępował zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec